body {background-image: url(Image and video hosting by TinyPic); }

Sve o simsu =D

21.08.2010., subota

Sims 2 apartman life :)

Odlučila sam pisat malo o nastavcimazubo
kao što vidite to je apartman life sretansretan
Evo da prvo zahvalim na 40 i nešto kometara smijeh
Hvala!!kissthumbup

Evo sad malo o nastavku:
Svaka je budala skužila da se u apartman lifu mogu raditi apartmani :)
U apartmani možete imati susjede , koji npr.žive ispod vas pa im možete pokucat na vrata i uć u njihov apartman naughty
jedini problem u apartmanima je buka ako netko pokraj vas pravi buku nećete moć spavat i moćete lupat po zidovima dead
ali i ako vi puštate preglasno mjuzu mogu vam doć susjedi na vrata i počet se svađat s vamaeek
U apartman lifu dobivate nove frizure, odjeću itd.
Fora je što dobivate krevet na rasklapanje belj
Možete imat cimerasretan
kliknete na novine ili kompjuter ja mislim da možeš i na telefon...piše nešto find a roomate...
uglavnom prefora nastavak :)


Ja kad sam dobila taj nastavak, imala problema xD
nisam znala kak uzet apartman...ma glupača sam jaheadbang
a trebala sam kliknit na vrata apartmana i izabrat opciju rent apartman....:P
hahaha...de luda sam vam ja xD
uglavnom...možda vas zanima koje frizure, odjeću i stvari dobivate u sims 2 apartmant life
pa evo slika:

PA EVO SLIKA KOJE SAM JA SLIKALA:
FRIZURE:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ODJEĆA:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ima još puno odjeće ali neda mi se slikat xD
evo nekih s neta:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

eto to je to :)
i sorry što nisam dugo pisala post , bila sam u SLoveniji kod bratića smijeh

komajte mi punoyes
napišite sviđa li vam se ovaj nastavak i koja vam je najbolja frizura :P
i zaboravila sam reć da u sims 2 apartman life možemo napraviti vještice :)

Image and video hosting by TinyPic

i imam jedno pitanje blabla
Jeli se može uopće napravit vrtić???
imam sve nastavke i sve sam pokušala da ga napravim ali neidenono
pokušala sam nać na internetu ali uvjek piše da se nemože napraviti ili ovo:
Za to vam je potreban open for beussnies i free time.
1.Morate imati dobar oglas u novinama.
2.Morate imati krevetiće za djecu.I još ostaloga.Što dobijete u free timeu vezano za vrtić.
Ako stavite onu malu ploču.Moći ćete djci objašnjavati za neke likove....
3.Morate imati hobije:Music and dance i umjetnost.
4.Ako želite da imate hranu.Morate znati kuhati i imati hobo coocking.
5.Plaća nije velika.
6.Ako se ne brinete dobro o djeci dolaziti će vam sve manje mušterija.

ali kako dati oglas u novine?
molim da odgovorite cry
pozzekwavemahwavemahwavemahkiss








- 09:03 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2010  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što ovdje možete sve nać????

Videovi i glazbica :DD

Ankete ^^